Två fina flickor är vad världen behöver

Här sitter vi då, två kusiner små eller det är jag som är liten, men i alla fall så var hajken dunderawesome och man lärde känna klassen mycket bättre, sedan blev man ju blåslagen av grottkrypningen o så men det va riktigt värt det!
kom hem och var extremt trött och hade ont som satan i kroppen men inte fick jag vila för det inte! Här har det städats och packats upp och om hela kvällen, för att sedan två kusiner skulle kunna bo i rummet mitt :) Trötta cheyer... Men humöret är väll på topp som vanligt! Aja vi hade smått roligt med webkameran så jag ska avslöja vad jag egentligen gör med mina kusiner ;)

Först pratar vi med pressen om vårt extremt underhållende liv

Sedan ger vi pressen en liten kusinkärlektbild, vad ska man göra de älskar oss?!

Sedan slår jag henne riktigt hårt i huvet när vi kommit hem, pressen gör mig agressiv.

Sedan slår hon mig i huvet av någon oförklarlig anledning.

Sedan inser vi att det är dumt att slåss och kramas JÄTTEMYCKE :D <3


End of story


See ya in hell! <3


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning