It was a foolish game I played

Godnatt folks! Här sitter man och borde gå och lägga sig, fast nä :) Är egentligen äckligt trött fast har man en dator i sängen så har man ;)
Dagens skoldag va ganska nice, somnade ganska charmigt på Kemilektionen ^^
Är klar med det mesta fast borde ju plugga lite matte om jag ska klara provet som är på fredag.
Sedan var jag i ett desperat behov av långa svarta mjukisbyxor, man kan ju inte direkt springa runt i nalle puh byxor på skolidrotten... Så jag och padre cyklade iväg till Vällingby och köpte det och sedan var jag ju bara tvungen att köpa en mysig halsduk från INDISKA, den är jääätte varm ^^
Har också fråssat päron idag, min mage kommer nog inte må så himla bra imorn :S
På tal om imorn, imorn blire sista myshajken i Hässelbygårdlokalen :'( Vi har inte kvar lokalen efter denna månad...
Nej nu måste jag sova innan jag spricker av trötthet!
Charmtroll ^^

See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning