That was nothing but a broken heart talkin

Tjenamors vackra varelser! Jag sitter här med en hel del plugg som måste göras och som jag ska göra, snart ^^
Det har varit en ganska chill dag förutom det att min rygg gör lite ont ibland så jag blev förbjuden att vara med på idrotten och jag fick inte ens bära min egen skolväska!
Fast folk va ju gulliga och bar den^^
Idag fick vi info om nästa vecka då ska vi ju ut igen, peppen är på topp! Hade sån satans tur att jag hamnade med folk som bor i villastan också, så det inte blir så himla jobbigt att handla tillsammans :) Iförsig är vi bara två pers menmen.
Fyller ju även år på torsdag, blir ju en riktigt jävla stor chey nu fast det känns verkligen inte som om jag ska fylla 16 mer som 12 xD
Jo jag är rädd, riktigt jävla rädd

See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning