Wish I had a time machine

Hey!! Dagen har bara börjat och jag är pigg o gla, detta beror på att vi ska ha vår första visning idag! Snart är vi av med skiten :D
Flytta har jag velat göra länge och önskat att det var till Hässelby, men Mamma sa alltid att det låg för långt bort och att hennes resor till jobbet skulle bli ett rent helvete. Men nu är vi ändå där vi är idag, snart ägare till en Villa i Hässeby Villastad, och jag är lycklig.

Jag har märkt att jag blivit väldigt osocial, går nästan aldrig ut längre, träffar knappt folk. Jag kommer ihåg för ca ett ½ år sedan, då hade jag lerkrig med några av de mest underbara människorna på jorden, Miss those days.
Jag måste bli mer social, don´t you think?


See Ya in hell!! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning