I´ll do it my way

God afton min vänner och fiender!
Jag borde verkligen plugga men jag är en lat jävel och skiter i det. Min musik lärare kommer nog döda mig om jag inte spelar in imorn.... Så får nog sitta upp och skriva hela natten. Musik är så jävla kul men jag kan inte arbeta under stress då blir arbetet inte välgjort.
Imorse hade jag Engelska music speech, det var skit läskigt och jag vet inte riktigt hur det gick, men jag spelade i alla fall upp en låt med Falconer i slutet och det var faktiskt några som tyckte den var riktigt bra (konstigt nog).
Sedan har jag något emot min svenska lärare som tvingar mig göra dom där förbannade tankekartorna även om min päron och hon kommit överens om att jag ska slippa dem!! Kärring -.-  I svenskan håller vi på med "mitt i nian" det är väldigt intressant då man ska skriva om sig själv, sina känslor och sånt stuff, det blir alltså väldigt personligt.

Nej nu ska jag ta mitt te och försöka få ihop den satans låten!

See ya in hell <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning