Lycklig brud

What up!
Jag är så jävla glad! helt galet har varit super duper glad sen igår, and I won´t tell ya why ;)
Anyway, nu har jag lunch och sen mentorstid kommer bli kul vi sk tydligen snacka om balen. Jag längtar konstigt nog till balen. Förut var jag väldigt anti klänningar sen började jag titta efter en balklänning då tog jag tillbaka det.
Det är så himla kul att se vilka som ska gå tillsammans, själv har jag en söt pojke jag ska gå med :D Jag blir så speedad av hela grejen och jag tror folk blir jävligt irriterade på mig....
Men det gör inte så mycket :D
Detta är en klänning jag väldigt gärna skulle vilja ha, det är nog min dröm klänning eller kanske en röd fin sak :)

See ya in hell <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning