The ugly truth

I´m just gonna say it,  it is the ugliest thing I have ever seen and it looks like someone puked on it! THERE I SAID IT! happy? 
Anyway, idag har varit en tråkig vanlig dag även musiken var ganska tråkig, wonder why?
Jag har inge plugg och ska ändå inte ut?! Måste ta tag i mitt sociala liv igen... Jag hade i alla fall utvecklingssamtal i går och det gick ju sådär. Morsan brusade upp for a moment och jag blev skiträdd men hon lugnade ner sig sen, tur det. Vi snackade inte så mycket och det var över ganska fort, vilken lättnad det var att få det avklarat.

Idag fick jag en intressant fråga av en tjej i min klass. - Moa varför hatar du precis alla i den här skolan?
Kunde inte riktig komma på något vettigt svar till det men sa ungefär - För att de flesta är dumma i huvet ;)

Men att hata är ett väldigt starkt ord, jag skulle säga att jag ogillar många väldigt mycket :) Men det finns ju några som jag gillar väldigt mycket också <3 Och så de som bara finns där och som jag inte riktigt bryr mig om.


See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning