Se dig själv och se dig omkring

Nejmen goddag! Nu har jag startat en ny blogg och hoppas på lite fler läsare :) Jag ska också försöka uppdatera jättemycket! Eller okej lite grann. 

Jag har blivit så jävla anti humanity!! Eftersom människor tänker inte riktigt och ser ofta inte vad de gör mot sig själv och andra, Vi är egoistiska varelser som egentligen bara exisarar, precis som alla andra djur för att ha sex och föröka oss. Men vi som ser oss själva som så otroligt överlägsna förstör jorden på kuppen.
I really don´t like humans atm...

Men i alla fall! Här sitter jag och lyssnar på Nordman och sjunger för full hals :)

 

                                                   
Här hemma har det städats precis hela dagen, vi ska ju flytta till Hässelby och ska ha visning imorn :) 
Mitt rum är nästan skinande rent! Ingenting är alltså omöjligt, när jag började städa på lovet så trodde jag att jag skulle behöva en flamethrower eller nåt liknande, för det fanns helt ärligt saker som var unkown to science där inne. 

See you in hell!  





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning