Uttråkad much?


Är du singel? - Nah, jag har min pojke <3
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Inte direkt då
Hur många har du varit kär? På riktigt, två 
Är du kär just nu? Yes

- Elva frågor om dig själv
Namn? - Moa
När fyller du år - 29 september
Några piercingar? - Öronen
Vad har du på dig just nu? - Jeans och linne
Vilken årstid är bäst? - Diggar alla 4
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig?När jag väcks av mamma och pappa som kommer in med frukost på sängen, dock sker detta bara en gång per år.
Vad tycker du mest om hos dig själv? Min total awesome humor :D
Vad är du bra på? dunno, idrott kanske?
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Beror helt på vilket humör jag är på.
Isåfall, vem? atm, Sindre
när hade du senast sex? Dä du ;)
- 10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig?Tina
Vem är den roligaste av dina vänner?Bejbi
Vem är snyggast av dina vänner? JAG
Vem är mest partyprisse? Jag.... when im not tired.
Vem är den du helst har filmkväll med? Bejbi
Vem av dina vänner är mest "evil"?Måste nästan säga jag själv sen kom jag att tänka på Sindre...

- 10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? Mami
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? yes
Vem är farligast i din familj? JAG!
Vem ser roligast ut i din familj? dunno
Vem är coolast? Jag?
Har ni något husdjur? näe
Mest gemensamt med? Faster
Underhållningen? No idea
Roligaste kvällen med familjen?Kommer inte ihåg
10 frågor om idag

Vad har du gjort? Varit hos läkarn...
Vad ska du göra ? Plugga och ÄTA
Har du gjort något dåligt idag? Nah
Har du duschat idag? Nope
Är du trött nu?Lite grann
Går du i skolan?Yep
Har du varit i skolan idag? Två lektioner så aa

- ANNAT
Hur mår du just nu? Hyfsat
Har du piercat dig? öronen
Är du hungrig nu? Som satan
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Blogger.se ocg FB
TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? Frugan skulle jag tro
Vem ringde du senast? Sindre
Vem sms:a till dig senast?Tror Eirin, pallar inte kolla
Vem sms:a du till senast? Bejbi
-FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? Nån minut sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa? Några timmar sen
- ÖVRIGT
Gillar du punk? - nej
Har du sminkat dig idag? Yes


MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? Yesyes
Vilket är ditt favoritband/artist?Atm Boyslikegirls bara för att jag blir så jävla glad av deras musik
- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? Jep
Har du fler än 3 jeans? Jarå
Har du fler än 5 tröjor ? indeed
- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara?Yep
Använder du wax? euuw nä
Använder du ögonskugga? Ibland då
Använder du kajal? Då o då
Använder du hårspray? Oftast
Använder du volymspray? nej
Använder du mousse? - nej
Använder du deodorant? - ja
Använder du skinspray? - nej
Använder du parfym? - Nope
Använder du läppglans/läppstift? Kanske
Använder du brunkräm? Näe
Använder du rouge? Nä
Uppsatt hår eller utsläppt? Utsläppt
Plattar/lockar du håret varje dag? Plattar om det ser åt helvete ut
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? vem gör det?
KÄRLEK
Är du kär just nu?yes
Har du kysst någon idag?nope
Har du ett förhållande?yesyes
Är du romantisk? beror på situationen, oftast inte tror jag
Har du snott en kompis pojk/flickvän? näää
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? atm förhållande, skulle nog klara mig som singel också
Har du varit tillsammans med två samtidigt?NEJ
Vem sov du senast bredvid? Sindre, I guess
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med?nej
Hur gammla var dina föräldrar när de blev tillsammans? No idea
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän?Har inge syskon
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen?absolut inte

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning