Sjuk chey

Jag hatar att komma hem från en total awesome helg för att sedan bli sjuk, antar att jag får skylla mig själv...
Anyway, Har varit på SLUG så jävla kul! Lärde mig jätte mycket om mig själv och om andra, lärde även känna lite nytt folk även om man inte umgicks så mycket med de andra lagen. Kallt som satan var det och jag sprang runt i dubbla underställ på söndan, frusen brud?
Och nu sitter jag här och är jätte förkyld, min hals är sönder och mitt huvud vill spränga sig själv. Och jag som ska på audition idag, lyckat där. Tänkte lägga upp någon bild på ett av alla fina "M" Vi gjorde på SLUG men de har inte kommit upp på internet än :(

Nej nu ska jag ta en power nap.

See ya in hell <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning