Sista av allt.

Under gårdagens miljogging med damen bredvid mig på bilden nedan insåg jag att det är mina sista helg i Södertälje, imorse blev min sista lördags-ATC på gymmet och jag börjar bli lite sentimental,  efter passet sprang vi och åt på Boost salladsbuffé, en redig toppstart på min sista lördag! En annan skulle nog se till att träffa alla de lärt känna och ta en rejäl utekväll men jag känner mest att jag är klar med Södertälje och det enda egentliga känslosamma bandet jag har är till gymmet så det ska köttas en del nu sista arbetsveckorna. Så ikväll blir det att sitta hemma med min fina Niklas, en flaska rosé och jordgubbar, inte helt fy skam det heller. 

Är uppe i 5 pass denna vecka, målet är alltså nått! Dock så har jag ett sånt flow så det blir nog ett pass imorgon också, energin bara sprutar ur öronen på mig. Det fascinerar mig varje gång vilken energi jag får av att hålla igång träningen och hur extremt mycket bättre jag mår, livets grej det där.

Vi har haft en hel del kring nya lägenheten och nu längtar jag bara mer och mer efter flytten även om det känns rätt overkligt än.





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning