Den Tjugotredje i Sjunde Tvåtusenarton

Vetskapen att jag bara har fyra arbetsdagar denna vecka är otrolig, på torsdagskväll rullar vi till Söderköping och på fredag vidare till Öland där mitt kusinbarn Arvid ska döpas. Blir en minisemester innan de sista två arbetsveckorna, kommer bara vara i Södertälje mån-fre och i nya lägenheten under helgerna framöver vilket ses fram emot enormt. 

Har i vanlig ordning fullt ös denna vecka, idag hoppar jag över gymmet för att träffa Vera, tror inte vi setts på ett år(?), ska bli så himla mysigt. Fördelaktigt är det att många vänner bor i Linköping numera så kommer i framtiden bara ha en campusbuss från Norrköping att åka snarare än att tajma in när man råkar vara i Stockholm samtidigt. Har jag sagt att jag längtar sate efter den här flytten? 

Längtar efter att starta på en ny kula med herrn i mitt liv, i helgen är det inte bara dop utan även våran årsdag som spenderas på ett hotell vid vattnet. Ett helt år har gått orimligt fort, och vi har nog tagit oss igenom mer än jag trodde var möjligt på ett år, det ska inte bara firas att vi varit ett par under ett års tid utan även att vi tagit oss igenom all skit och står där vi gör idag. Med vår fina bostadsrätt, med platser på universitet och med varandra. Är så otroligt lycklig. 





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning