Bästkusten

Det var riktigt jobbigt att åka hem ifrån västkusten igår, hade helt klart velat stanna en hel vecka och inte bara två nätter, en sån otrolig frid i kroppen och ingen av oss såg fram emot den vardagen vi åkte tillbaka till. Lyckliga är vi ändå i att det inte är långt kvar på denna vardag, om mindre än 30 dagar får vi tillträde till lägenheten och tror aldrig jag längtat efter något såhär mycket någonsin, visserligen ska badrummet renoveras så vi kan inte flytta in direkt men vi kommer ändå vara där på helgerna under Augusti och fixa själva också. 

I dagsläget sitter vi mest och bråkar om vilken färg vi ska ha på väggarna i vardagsrummet och kämpar med att hitta ett soffbord som vi vill ha, det går sådär. Men det hör väl till, jag älskar det ändå och längtar till att vi står där och faktiskt målar de där väggarna. Kan fortfarande inte riktigt smälta att vi har köpt den där charmiga tvåan på 46 kvm, är enormt lycklig i det. Det är så stora saker jag lär mig just nu också och jag var övertygad om att en minikrasch var inom räckhåll för min del, åkte till västkusten och så blev allt bra igen, fantastiskt var lite harmoniska miljöer kan göra. 

















Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning