Och så var det februari.

Måndagkväll, suttit i sex timmar med samma sida i matteboken, insett att det är dags att ringa komvux och försöka byta till en samhällsorienterad kurs. Håller tummarna för att det kommer gå att lösa för de timmarna jag behöver lägga finns inte att gräva fram. Hur som helst så har jag träningsvärk idag pga. ett hejdundrande benpass igår, kände mig oövervinnerlig! Idag vill min kropp dock ligga i soffan.

Tog en rätt lång omväg idag när jag skulle handla inför veckan, solen stekte i kylan och jag sög åt mig all D-vitamin jag kunde. Känns som om jag inte sett solen på flera månader? Så är det visserligen inte, men det är så det känns i detta land.

Det är alltså redan 5e februari? Jag har hunnit med att ha upplärning på ett av två nya jobb och stormtrivs, har upplärning på ställe nr 2 tors-fre. Det är verkligen skönt att ha fått in en vardag och att livet stabiliserar sig lite smått.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning