Måndag vecka 7.

Måndag idag, jag gick på helg först i lördagskväll så har ledigt även idag. Helgen har varit supermysig, Niklas föräldrar kom och hälsade på igår vilket som vanligt var supermysigt. Lyckligt lottad att ha så bra svärföräldrar! 

Kvällen gick vidare och eftersom ingen av oss är hemma på alla hjärtans dags kväll korkade vi en vinflaska igår istället, och äter en mysig brunch på onsdag när dagen faktiskt är. Ska inte påstå att jag är en jättefirare av alla hjärtans dag, har alltid firat med en tjejkompis men nu när jag faktiskt har någon att vara kär i så tackar jag inte nej till en brunch med chokladhjärta och scones trots allt. Dock är det ju så att vi äter scones två ggr i veckan så det är inte så värst speciellt, men gott är det ändå så tar tillfället i akt såattsäga. 

Har inte tränat på två dagar, hoppas att mitt illamående(kan inte hantera någon alkohol alls längre) lägger sig så jag kan smita ner och köra ett pass. Niklas sprang precis ner och jag har suttit och planerat ihop matveckan, fascineras över hur billigt vi faktiskt lever matmässigt och då äter vi verkligen suverän mat(för det mesta). 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning