Lediga måndagar.

Ledig andra måndagen i rad nu efter att ha jobbat fre-sön, är himla skönt faktiskt även om det absolut inte blev någon sovmorgon då jag fick för mig att gå på yoga 06.15. Är rätt nöjd med det beslutet ändå, Niklas börjar tidigt denna vecka så han skulle upp vilket gör att jag ändå vaknar.

Dagen har spenderats i soffan, pluggat lite, tittat lite på Elementary, planerat veckan och skrivit inköpslista och så tog jag en promenad när det slutade snöa. Känns som en rätt väldisponerad ledig dag, blir nog ett gympass ikväll också för att toppa dagen ytterligare.

Kände att jag jobbade på tok för mycket förra veckan för att fixa plugget, så denna vecka blir det absolut max tre dagar(helst två) för att lägga allt krut på studierna. Läskigt hur snabbt man halkar efter, känns skönt att ha bockat av lite idag iallafall. Vi åker upp till Hässelby i helgen vilket ska bli hur mysigt som helst, äta god mat och spela sällskapsspel, blir dåligt fokus på studier då haha.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning