Vardag, nu kör vi!

Igår startade officiellt skolan, har första lektionen imorgon men är från och med igår CSN berättigad såattsäga. Nyår spenderades i Norrköping hos fina Marcus och Sofie, hur bra som helst blev firandet av det nya året. Nu sitter vi hemma i lägenheten igen och smygstartar en vardag som vi långsamt kommer in i.

Månaderna nu kommer bli givande, stressiga, påfrestande av fler än en anledning men när våren kommer är jag helt färdig med gymnasiet nästan fyra år försent, bättre sent än aldrig som man säger. I vår kommer precis allt varit värt allt slit och jag är helt inställd på tre tuffa månader, och det känns okej.

Så otroligt lycklig i att jag startar ett nytt år med den individ jag älskar och bor med, om 20 dagar ska vi på bio för att se Ted- För kärlekens skull i minifirande att vi faktiskt varit tillsammans i sex månader. Inte trodde jag att han skulle dyka upp och vända uppochner på mitt liv på midsommarafton, förjäkla glad att han gjorde det.









Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning