Min alldeles egna röra.

Har helt tappat dagsuppfattningen, trott att det är onsdag och fel datum hejvilt. Behöver få upp en strukturerad vardag och starta nya jobbet och ser fram emot det så enormt då jag håller på att tappa det. I nästa vecka struktureras förhoppningsvis våra veckor upp, iallafall för min del som skrev papper igår.

Träningen är väl en sak som rullar på rätt bra, hade urkass dagsform igår men körde igenom passet ändå, idag vill jag bara sova och känner mig hängig så Niklas sprang ner själv. Hur som helst är det roligt att någonting flyter på.

I helgen ska vi åka upp till mina föräldrar och bara vara, ser fram emot det otroligt, ska bli himla mysigt! Givetvis ska vi försöka träffa lite av vännerna också, det är tråkigt att bo så långt ifrån det som varit vardag i rätt många år. Även om majoriteten av mina vänner flyttat till andra städer vid det här laget.

I helgen hade vi det rätt bra.

Bakat bröd då hembakt bröd varit saknat





Fortsätter vara sådär extremlycklig med denna människa. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning