29 Januari.

Tre A4 senare har jag nu skickat in min Samällskunskapsuppsats, när det finns på tok för mycket och skriva och jag får ångest över att jag vill skriva allt. Fick hejda mig själv och bara fokusera på en sak, tror det blev rätt ok.

Måndag idag hur som helst, en rätt bra måndag måste jag säga då jag fått in en lång uppsats, räknat en sida matte och tänkte gå och träna när magen smällt mer lunchen lite. Ikväll ska vi se den efterlängtade Ted- för kärlekens skull då det är vår halvårsdag idag, bio är så underskattat, älskar verkligen att gå på bio.

Imorgon börjar jag jobba, äntligen! Har som mål att jag ska plugga 2 timmar om dagen också, eller mer men två timmar är en fast tid. Och börja stretcha varje dag, har blivit riktigt stel på alla håll och kanter pga mycket styrketräning och lite rörlighetsträning. Ska kanske försöka klämma in ett yogapass i veckan också, gick mycket på det i London och tycker om träningsformen så! Men inte vågat mig på att hitta ett pass här, det är ju så olika med instruktörer också. Tåls att kollas upp!


Londonselfie ifrån när jag hade kort brunt hår och höll på med yoga. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning