Svammel.

Huvudet känns som en sten, har gjort i några dagar nu, vet inte riktigt vad det beror på men kul är det verkligen inte. Hoppas att ordentlig regelbunden träning ska råda bot på det, dags att komma igång igen. Precis fått upp min chinsstång och insett att jag klarar av att göra en utan hjälp, lite muskler har jag allt kvar.

Träningsmotivationen är iallafall på topp, kroppen har hur mycket energi som helst och om det blir både en löprunda och styrketräning idag skulle det inte förvåna mig alls, kroppen hänger med bättre än huvudet i dagsläget alltså. Ska som sagt träna på hemmaplan med mål att bli snabb, stark och smidig och jag har alla redskap man kan behöva, ska införskaffa ett gummiband till bara sen har jag i princip allt jag utnyttjade på gymmet.

Kemin går som förväntat käpprakt åt helvete, ska sätta mig med den lite idag mellan träningspass och bilkörning innan det bär av ut till Ingarö för häng med lite Sälenfolk, det sistnämnda ska bli tokmysigt.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning