Läget i Stockholm 22/4

Påbörjat det här med att studera, insett varför det gick käpprakt åt helvete med kemin i gymnasiet och varför jag valde bort den andra kursen. Jag avskyr kemi. Det är bara att kämpa sig igenom, mindre än en månad är ju vad det handlar om så jag ska inte klaga.

Slet upp vaden lite smått igår och behövde limma ihop det, så löpningen är helt borträknad för att det ska kunna läka ihop, träna ben får jag inte heller göra, det är i och för sig redan borträknat med min trasiga lårmuskel men ändå. Lite motgångar direkt var inte min plan, men det får la gå ändå.

Funderar på att åka till en tatueringsstudio inom en snar framtid också, vet precis vad och vart och kan verkligen inte bärga mig. Vi får se vad det blir och om det blir men det skulle inte förvåna mig alls om det blir i dagarna, lönen ska bara trilla in först.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning