Avskyn till kemi och träningssnack.

Läst igenom allt som skulle läsas och påbörjade frågorna, sitter som ett frågetecken återigen. Varför använda begrepp i frågorna som inte alls nämns i texten? Blir återigen påmind om varför jag avskyr kemi och på idioterna som formulerar böckerna.

Tog mig en titt i spegeln, spände lite och ser hur mycket muskelmassa jag tappat den senaste månaden. Inte ok. Dags att börja styrketräna ordentligt igen men denna gång utan gym, utegym må hända men jag har inte råd med ett gymkort. Man måste dessutom binda sig ett år på många ställen och jag sticker antagligen till vintern igen, om inte Sälen så för studier.

Har dessutom tröttnat på att sitta instängd i ett gym, jag vill träna ute, det är hundra gånger roligare. En av anledningarna till att jag älskar löpning. Ska sätta mig och kika lite på simpla träningsredskap och beställa hem när lönen trillar in, såsom ordentliga gummiband osv.

Nej nu ska jag ut och traska en sväng innan det är frukostdags, tokälskar promenaderna här i Hässelby, de har varit saknade.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning