Läget på min balkong.

Studera studera studera, jag avskyr kemi.

Helgen har varit tokmysig och sommaren invigdes med grillbrunch i solen, underbart.

Sitter för tillfället ute på balkongen med en kopp kaffe och samlar energi till att plugga ikapp, har självfallet hamnat efter då jag som sagt några gånger avskyr ämnet. Men är det något jag är rätt bra på så är det att just plugga ikapp. Hoppas att den friska luften och fina vädret här gör studierna lite lättare, sommarbalkongen har varit saknad. Underbart att komma tillbaka lagom till att den går att använda.

Idag ska det tränas, har traskat längs vattnet en sväng men lite styrka är alltid trevligt, kanske blir en löprunda också i brist på annat att göra. Börjar bli smått skogstokig av att vara hemma faktiskt, trots att jag studerar och faktiskt har något att göra så räcker det inte riktigt till med den överskottsenergi jag dras med.





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning