We don´t have long, gonna make the most of that

Godmorgon! Kom hem cirkus 7 imorse och sov till 13, Tillslut var vi 3 pers kvar som satt och utvärderade händelserna under det gångna skolåret, vi pratade i ganska många timmar.
Idag ska jag inte göra någonting, är alldeles för trött men imorgon blir det stan med bästa Frida och sedan myskväll.
Jag har inte fått dendär känslan av sommarlov än, den där otroliga lyckan av frihet. När jag gick i Ärvinge så va friheten att komma bort från min klass och inte så mycket skolarbete, skolan klarar jag av om jag väl bestämmer mig för det. Men jag tror att det är just det, det är så annorlunda nu, en helt annan klass,
en klass man inte vill vara ifrån. Det kommer vara tomt, men jag tror vi behöver det allihop, en paus.
Jag ser fram emot att åka bort, att träffa nya människor, skapa nya band och bara ta saker och ting som det kommer. Att strunta i morgondagen och bara leva i nuet, det är min plan för den här sommaren.

See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning