Still tired after 20 hours of sleep

Livet leker efter några dagar på ön.
Tog båten som gick 09:30 så jag var hemma vi 13:30, köpte en ovanligt god kebab tallrik och halvsov sedan resten av dagen. Gick och la mig på riktigt vi 19:00 och sov till 14:30. Jag har alltså sovit i över 20 h.
Midsommar har alltså varit hur underbart som helst! MAX 2 h sömn per natt.
Hes är man ju också, massvis med sång och dans. Träffat nytt och gammalt folk, dock inte träffat någon denna gång. Jag var helt enkelt inte på humör.
Jag har inte ens flörtat på samma sätt som jag brukar, vilket stör mig. Men det har trots allt varit en toppen helg och jag fick till och med jobba ett tag som klättrings instruktör.
Den här veckan tänkte jag bara sega, träffa Annika och förbereda lite inför seglingen i helgen, en allmänt seg vecka, men det lär jag behöva. 

See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning