One more fucking love song I´ll be sick

Tjena mittbena! Har tänkt på en sak senaste veckorna, ALLA låtar, då menar jag ALLA handlar om kärlek, för det meste sån där sliskig kärlek som bara tränger in i hjärnan och säger " Bli kär Moa, bli kär NUUUU"
Så frustrerande!! Jag ska bli kär i sommar, punkt slut.
Dock sitter jag och knarkar Payphone och Never gonna leave this bed med Maroon 5, men ja, jag stör mig iallafall på alla sliskiga kärlekslåtar.
Dagen har varit helt okej, dock har idioterna som gräver uppe på vår kulle pajat TV kabeln. Annars har jag repat inför morgondagen och planerat inför nästa termins introduktion för de nya ettorna.

Sommarlovet börjar imorn, hur taggad som helst! Mest för att jag vill bort, jag vill rymma härifrån just nu, bort till Vässarö, Gävle eller västkusten. Vilket som, bara jag får komma härifrån.
Morgondagen ska dock spenderas med klassen vilket kommer bli mysigt som vanligt, men det är ju samma gamla visa. Jag börjar tröttna lite smått på det. Men antagligen kommer jag inte vara lika trött på det efter sommarn. Ska bli skönt med en paus, träffa nytt folk osv.

See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning