Trött, sliten och klar med första året på gymnasiet

Godkväll osv.
Här sitter då en frusen tjej med ond rygg och ömma fötter, men vafan den här bruden har vandrat hela helgen i spöregn! Tuffing på hög nivå.
Nej när vi hängde upp tältet i garaget kommer mamma in och kommer med enormt jobbiga nyheter, våran granne har dött. Världens trevligaste gubbe detdär, kom alltid och berättade hur duktig jag var och hur han skulle anmäla mig till olika talangtävlingar. Jag förstod först imorse vad som hänt så mitt humör var ju inte på topp direkt. Vila i frid.

Sedan har jag insett hur enormt mycket jag stör mig på vissa människor, när jag väl bestämt mig för att de är jobbiga så finns det verkligen ingen utväg.
Men märker man att jag är på dåligt humör så kommer man inte fram med ett fult flin på läpparna och frågar idiotiska frågor. Och JA man märker om jag är nedstämd eller på dåligt humör.
Det är verkligen något förfärligt irriterande. Dessutom vet människan att jag inte är särskilt förtjust i denne men ändå försöka är bara värdelöst, jag blir tyvärr bara mer irriterad.

See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning