Sommartider, hejhej!!

Godmorgon! Sommarlov osv. Vaknade vid 11, käkade och åkte till skolan för att städa skåpet och anmäla prövning i kemin. Yup jag failade stabilt i kemin, men nu har jag ju hela sommaren på mig att plugga så det går nog bra.
Känns konstigt att det redan gått ett år i gymnasiet, till jul har jag gått hälften. I klassen har vi hunnit med och kommit varandra lika nära som de flesta klasser kommer på tre år, Adventure is the shit!
Avslutningen gick bra, är stolt över att jag kunde göra ett framträdande inför hela skolan, det var jävligt kul.
Efteråt gjorde jag ännu ett uppträdande, då bara för klassen. Jag spelade Payphone, som är min och Sagas låt. Hon åker som utbytesstudent i ett år nu till hösten, så det blev lite känslosamt där ett tag.
Senare stack vi till kungsängen och grillade,badade, sjöng, pratade och hade det allmänt trevligt. Mitt humör gick som en bergochdalbana men jag räknade lite och kom fram till att jag inte sovit på 45 timmar, inte konstigt att jag kände mig halvdålig.
Tack gode gud för nattbussar säger jag bara, dock gick det inga bussar från barkaby så vi gick den sista sträckan vilket tog cirkus en timme.
Nu är jag förbannat trött men det blir nog sent idag med, blir nog att se matchen hos Simon med klassen. Då brukar man inte komma hem jätte tidigt.

See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning