I will be remembered, because of the dress

Tjenare! Första delen av dagen spenderades på stan med min käre mor för att hitta något vettigt till mig att bära på avslutningen och gissa vad? Köpte världens läckraste klänning, knallblå är den, så synas kommer jag allt göra!
Saints & Mortals Open
Saints & Mortals Doll



Sedan funderar jag på att köpa den här skönheten att ha i sommar.
Sommar ja, är astaggad! Är hemma fram till midsommar som ska spenderas på Vässarö i år igen, efter det ska jag ut och segla med några polare och sedan sticka till västkusten och spendera massvis med tid med mina kusiner och faster! Självklart ska jag på scoutläger också men det är först i Augusti, på Vässarö det också såklart :)
Ser ut att bli en helt okej sommar faktiskt.




See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning