Ganska glad i November.

Det är så sjukt hur julafton närmar sig med stormsteg, praktiken är slut och nu har examensarbetet dragit igång. Kul tycker jag! Det har varit skönt att få lite distans till det teoretiska under fem veckor och att nu bara köra på med förhoppningsvis en normal dygnsrytm kontra den förskjutna rytmen jag haft. 

Idag gick träningen helt kanon, blev ett lugnt styrkepass med Malin på morgonen och jag är lite sugen på att ge mig ut och pannlampelöpa några kilometer ikväll. Förra veckan strejkade kroppen mer eller mindre, med mer noggrann uppvärmning och mer rehab(+ prehab) kändes det så mycket bättre idag och jag är så himla taggad på den här träningsveckan. 

Har mått oförskämt bra under de senaste veckorna och känner att jag igår började dippa lite, gillar det inte men gissar att det är relaterat till hormonnivåer. Mitt största problem har varit att jag vill löpa, lyfta och gå långa promenader med Koda och äta därefter. Låter som ett ganska göttigt problem ändå. 



 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning