Världens bästa människa.

Efter att ha varit på gränsen till att krascha i fredags tog lördagen och vände på allt, dagen började med att mamma och pappa kom hit för fika och lunch. Det var så himla mysigt att ha dem här, när de åkte sen åkte jag och Niklas till Mall of Scandinavia för att hitta inspiration till bröllopet vi ska på i slutet av april. Detta slutade med att vi drack öl och jag beställde en klänning på Nelly. Kvällen rullade spontant vidare till Giro där vi satt som frälsta och bara hade det helt fantastiskt. Det var så himla skönt att komma iväg ifrån vardagen utan direkt plan och bara ha en suverän kväll, så välbehövligt. Inser ju bara varje dag jag lär känna den människan ytterligare hur mycket jag älskar honom, det bara växer, han är rätt fantastisk.

Jag kom precis hem ifrån jobbet och har börjat dra på mig en hosta? Jätteirriterande. Denna vecka som kommer är intensiv men kommer nog bli rolig, alltid är det något att se fram emot. Ska se till att skriva klart första skolarbetet mån-tis också, så jag ligger i lite framkant.







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning