Ännu ett mitt i mars men snart april.

Halva mars har inte gått men jag lever i att det redan är april, känner mig inte alls stressad alls(skämt åsido är svinstressad). Har examination på torsdag och har inte fått in det sista arbetet pga många timmar spenderat på akuten och datorn har legat kvar på jobbet. Akuten?! tänker någon nu. Kortfattat har jag en infektion i tummen som behövdes öppnas och spolas och nu äter jag antibiotika samt är lite lätt handikappad i handen.

Idag är jag åter på jobbet och har bortsett ifrån spenderingen av tid på akuten haft rätt bra dagar, chainsmokers var helt underbart och sedan har vi gått och blivit med en stor säng. Vi har delat på en sned 120 säng i 6 månader och igår dök en annons upp om en säng som skänktes bort. Pappa hjälpte till och båda var chockade över att någon skänker bort en sån säng? Jag klagar inte alls på en i princip ny 180 säng. Så nu har vi en säng som tar upp hela lägenheten, värt. Tur att vi eventuellt inte kommer bo kvar så himla länge till.







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning