Nytt jobb och nya kläder.

Köpte mina favoritbyxor på HM i Singapore, köpte idag likadana grå i Södertälje, är så nöjd med min tillvaro! Kan hända att jag även köpte blusen på bilden då den var på rea, detta efter en arbetsintervju hos kommunen för att ev. börja jobba hemtjänst kommunalt då villkoren är mycket(med ordentlig betoning) bättre än privat som jag jobbar nu.

Har en rejäl klump i magen över att lämna de brukarna jag åker till nu då jag vet att jag gör ett bra jobb och jag har börjat bli lite fäst vid dem. Aja, kanske jobbar jag nattpatrull och får åka till dem då, jag får se vad som händer.

Idag börjar jag jobba 13:00 och kör halvdag och kunde sova ut ordentligt idag vilket kändes nödvändigt. Vaknade dock pigg med Niklas vid 05:00 men beslutade att sova två h till för att jag kunde. Resten av veckan är full med jobb, ledig lördag men då lär jag vara rätt sliten då planen för fredag är några öl och karaoke inne i stan.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning