Mitt i Mars.

Idag är det onsdag, tror jag har jobbat sedan förra torsdagen men är verkligen inte säker, ska köra fram till fredag, är därefter ledig lördag innan jag går på igen på söndag. Försöker ha ett socialt liv men börjar inse att jobbet är mitt liv. På fredag kommer hur som helst Fredrik och Hannes upp för vi ska gå på Chainsmokers!! Äntligen, har längtat sedan jag fyllde 22 för nästan 6 månader sen.

Har tappat en del med träningen senaste veckan men tänkte komma igång igen idag och köra mina fyra pass denna veckan. Börjar känna mig så slö i kroppen så det är verkligen dags att pallra sig dit.

Målet att bli färdig med alla skoluppgifter denna veckan känns inte alltför långt bort då jag sitter på Scania hela veckan och därmed har nästan obegränsat med studietid, världens bästa jobb för en studerande. Har så svårt med studiediciplinen hemma så detta är verkligen helt ultimat, är så otroligt produktiv.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning