Midsommar och diverse uppdatering.

Trots att vädret bara var dugligt på förmiddagen då solen sken rockade midsommar, det var regn men vad gör det om hundra år? Det var något otroligt skönt att komma ut på landet ett tag, sprang några km på midsommarmorgonen och bara njöt. Fick massvis med energi av de få dagarna, lever nog kvar i någon midsommardagsdröm, mår rätt så otroligt bra just nu. 

Vardagen rullar annars på som vanligt och insikten att jag knappt har en lucka i schemat fram till att jag åker iväg på långresa så sent som 24 augusti är smått stressande. Allt som är inplanerat är dock bara saker jag ser fram emot, finns inte plats för annat, varken i sinne eller schema. 

Något som inte är fullt lika roligt och tidskrävande är att jag startar en heltidskurs redan nästa vecka, i syfte att få upp mina gymnasiebetyg så jag kommer in på universitetet. Visserligen verkar det vara rätt intressanta uppgifter nu när jag läst igenom kursplanen så det känns ändå inte alltför krävande. Det är bara tidsmässigt det blir knapert, men allt löser sig.


Stiliga herrar jag fick fira midsommar med.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning