Måndag i svenska sommaren.

Att jag snart tvärdäckar och klockan är inte ens sju? Börjar bli lite lätt sliten efter helgens bravader. Var övertygad om att jag fortfarande var 18 år och levde rövare för hela slanten, kan konstatera efter hur jag mådde igår att jag absolut inte är 18 längre. 

Hur som helst så har jag njutit utav sommaren till fullo den senaste veckan och längtar till midsommar och till att få åka ut på landet i några dagar. Midsommar kommer firas på Hannes landställe så dit rullar jag och bilen direkt efter jobbet på torsdag. Himla skönt att sluta förhoppningsvis innan all trafik drar igång, varenda jävel ska ju åt det hållet. 

Annars rullar livet på i en brutal fart, träningen går fantastiskt och om ynka 66 dagar drar jag iväg till Indonesien. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning