Idag letade jag fram sminkväskan.


Sedan jag kom tillbaka till Sverige har jag sminkat mig tre gånger, i London sminkade jag mig varenda dag med dubbelt så mycket produkter. Min hy mår ju miljoner gånger bättre nu än då och jag ser mycket piggare ut vilket ändå är märkligt då jag sover mindre, sjukt att det där man kladdar i ansiktet förstör så mycket. 

Hur som helst så ska jag hoppa in i bilen och rulla till Huddinge och min finaste Matilda om några minuter för att ha en mys samt snacka massa skit kväll, ska bli underbart att träffa min tös igen! Det blir en tidig hemgång då sömnen prioriteras och Toughest ska springas imorgon, hej kom och hjälp mig vad har jag ens gett mig in på? Det kommer nog bli kul ändå och den där träningsvärken kommande dagar kommer inte att vara nådig, men det blir nog bra. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning