En sjukskriven torsdag.

Med min gosetös, två lyckliga dårar!




Såhär såg förra helgen ut, stora leenden och dans på summerburst. Idag sitter jag sjukskriven pga. inflammerat knä, då det är andra gången det händer så ska jag upp till läkaren för att komma fram till en lösning för det är inte det absolut behagligaste att ha en stor vätskefylld boll i knävecket. 

Hur som helst, har ett sådant fantastiskt flyt i träningen så kanske tar mig till gymmet senare för ett ryggpass trots mitt dåliga ben. Vi får se hur det blir, ligga i solen med en bok låter inte så fel det heller, har en riktigt ful bränna på ryggen att sola bort. 

Resterande av veckan är egentligen inget speciellt, jag sitter barnvakt fre-lör, på lördag ska jag ut och dricka lite vin och äta lite mat med tjejen bredvid mig på första bilden som fyller år vilket ska bli hur kul som helst! Annars ska jag bara jobba, njuta av den svenska sommaren och spendera tid med de jag tycker om, känns som en bra sommar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning