Jag sprang ett lopp och sen drack jag vin, min typ av lördag.


Blåslagen, antagligen något trasigt muskelfäste, träningsvärk ifrån helvetet samt leder som värker, det är ungefär så min kropp mår idag. Trots det så hade jag ett enormt roligt lopp och är så otroligt stolt över mig själv över att jag tog mig igenom det såpass bra jag ändå gjorde, med tanke på att jag inte är den mest vältränade i dagsläget och kommer garanterat att springa nästa år med, då mer väl förberedd. Min typ av lopp det där, har fått rejält med motivation av det och tänker klara av det som inte gick igår nästa år. 
Kvällen spenderades sen med lite mycket rosévin och en jäkla massa skitsnack, vilket var himla mysigt. Efter några av de där glasen vin spontanköptes en lördagsbiljett till Summerburst i Stockholm nästa helg, hur laddad är inte jag på det?! Vila vet jag inte vad det där, fullt ös hela sommaren och därefter 7 veckor i Indonesien.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning