Snart är det ändå fredag.

Idag är det måndag och jag känner redan du vet känslan att "Shit det är redan tisdag imorgon, fan va mycket jag har att göra", den här veckan är rätt fantastisk på sitt sätt med fullt ös. Den här kvällen har spenderats i telefon med Olivia i två timmar?! Nu ska jag komma igång med studierna men det går förhoppningsvis fort att skriva det som ska skrivas ikväll. Har alltså två tidskrävande skrivuppgifter samt en presentation på 15 minuter den här veckan. Känner mig inte stressad alls trots omständigheterna, dagarna bara flyter på i ett sjukt tempo och jag trivs som tusan med det.

På fredag morgon kommer jag i varje fall stå på Heathrow och få krama om min fina vän, det kommer bli så himla bra.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning