Extraordinarily ordinary

"Fyfan vad du kommer festa sönder nu"- alla mina vänner hemma i Sverige.

Förvånad över mig själv ändå, hur lite alkohol jag dricker jämfört med de senaste två åren, lever ett så extraordinärt vanligt liv i det här landet. I fredags var jag ute och jag är lite ledsen över att jag var tvungen att åka hem med sista tåget vid midnatt då jag var på ett så fantastiskt humör. Samlade istället för att vara ung&dum in några vuxenpoäng med att vara ansvarstagande över min sömn då jag hade min första riktiga arbetsdag i lördags. Vem är jag ens längre? Skämt åsido.

Känns på något sätt som att jag har mer tid nu när jag har jobbet också, allt känns så mycket mer lättplanerat och strukturerat, tycker också att det låter bakvänt. Trivs hur som helst rätt bra med livet, nu ska bara träningen hänga med också, blivit dåligt med det senaste veckan.
Otroligt goa tjejer, och jag. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning