Jag skrattar idag.

Att Olivia var här i helgen och förgyllde min tillvaro var helt magiskt, och idag har jag sovit i lagom många timmar och är jättepigg. Fick hur mycket energi av helgen som helst, nu kör jag fullt ös fram till jul, tiden försvinner verkligen här och om en dryg månad sitter jag på planet tillbaka till Sverige för att fira jul och får krama på mina nära och kära massor. 

Har tappat träningen på senaste tiden och jag känner hur min kropp skriker efter aktivering, jag betalar ju inte 250 spänn i månaden till ett gym för att inte utnyttja det. Mår så bra i livet just nu, har de bästa vännerna man kan ha, bästa föräldrarna och det bästa jobbet med så underbara kollegor. Lyckligt lottade jag.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning