En söndag utan söndagsångest.

Effektivitet är det bästa jag vet, den här dagen som började smått katastrofalt med hunger och knäsmärta vände raskt när en frukostbuffé fanns tillgänglig och därefter har allt bara flutit på fantastiskt.

Struntar i att skriva om det tråkiga imorse och berättar istället om den jättestora frukosten/brunchen jag tryckte i mig med min favorit, därefter har jag jobbat hela dagen med fullt ös, gick ut och sprang med fin energi när jag kom hem och har därefter skrivit på min uppsats som snart är färdig. Någonstans när jag väntade på ett tåg pratade jag med Matilda också, saknar min goa tös, ändå tur att dagens teknik finns.

I hopp om att bli klar med uppsatsen ikväll så att jag hinner titta på det senaste avsnittet av Greys Anatomy säger jag tack för mig.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning