Något värt att minnas.

I onsdags innan jag hade min första betalda tid på nya jobbet promenerade jag ifrån skolan, det tog mig över en timme och jag ångrade mig halvvägs då jag inte hade de mest bekväma skor på mig. Insåg då att jag inte tagit mig tiden att faktiskt se hur otroligt vacker staden faktiskt är, det är alltid någon som sällskapar och stjäl fokus antingen i telefonen eller jämte mig. Så med fotvärk och vacker omgivning med magiskt väder är det en långpromenad att minnas.

Ikväll ska jag möta upp mina fina vänner på en favorit-pub och ta några glas innan det är tidig hemgång för en ska upp och jobba imorgon, vilket liv jag kommer leva framöver. Skrev ihop ett veckoschema för både skola, jobb och träning och jag kommer till och med ha tid för ett socialt liv. Rätt fantastiskt eller hur?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning