Tre magiska dagar.

Söndagdelux, tittar på den andra Harry Potterfilmen för dagen och äter choklad, vettigt.
Torsdagens halloweenfest var otroligt lyckad och nog en av de roligaste kvällarna hittills i det här landet, jag gick som halvdöd Alice i Underlandet och dansade loss med alla goa människor jag lärt känna här och var allmänt jätteglad.

I fredags när jag låg halvdöd i sängen efter torsdagens bravader landande ett glädjebesked i min mobil, som jag nämnde tidigare har jag haft en del hemlängtan de senaste dagarna men nu ska min fina bästa tjej Olivia komma hit om ynka 19 dagar, kan jag bli lyckligare nu? Hemlängtan är som bortblåst.

Igår Lördag var det Alpinfestival vilket var jättemysigt, borde ha fotat så otroligt mycket mer men vädret var förjävla deprimerande så jag var inte på fotohumör. Kändes ändå som att komma hem lite smått, snö, skidutrustning i mängder, hittade även Sälen i en monter så dagen var väldigt bra ändå.






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning