Från noll till hundra.

London är livet, att ett liv kunde förändras så drastiskt genom att flytta till ett annat land för att studera. Visserligen visste jag att det skulle vara helt nytt men inte som det har blivit. Ni som känt mig länge vet hur skolan och jag inte kommit överens, hur jag skolkade ifrån lektioner, hur jag precis klarade mig och min otroliga nonchalans när det gällde skolarbete. Att jag någonsin skulle prestera bra i skolan trodde inte ens jag själv på, men det är precis det jag gör.

Att det beror på att det för en gångs skull var mitt egna val att plugga, umgänget eller bara något som vänt i min tankegång vet jag inte. Det jag vet är hur underbart glad jag är i det här landet, kunde inte önskat mig finare vänner, lärare eller hostfamilj.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning