Träningslycka.

Idag är en morgon då jag ligger i sängen med min kaffekopp och tittar på det senaste avsnittet av The big bang theory och bara har det bra. Hade en tanke om att gå ut och springa men den dog såfort jag försökte resa på mig och kände träningsvärken ifrån helvetet. Sovmorgon är alltid trevligt hur som helst. 

Var på gymmet i söndags och det här är ju dag två som alltid är värst i början, ska bli så skönt att komma igång med träningen igen. Imorgon ska jag skaffa månadskort på vårat lokala "Leisure Centre" där det finns pool, gym och gruppträning för ett grymt pris som student. Det bästa är att det bara tar 10 minuter att gå dit. Det bästa med gymmet i söndags var att jag inte hade tappat riktigt så mycket muskler som jag trott, kommer alltså snart vara på banan igen. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning