Fredag i min stad.

"Faktumet att jag redan på något sätt visste att det skulle bli riktigt bra"

Sitter i sängen nyduschad och ska klä på mig anständiga kläder, sminka mig och göra något åt håret som börjar bli långt igen innan jag ska åka in till kärnan av min fina stad för att äta middag. Veckan som gått har inte varit något speciellt alls, utöver mitt "Jag ska testa att äta vete nu och se vad som händer", kan nämna att det som hände var att jag mådde vidrigt i rätt många timmar, det var en upplevelse jag gärna slipper i framtiden.

På tal om bra saker så börjar träningen komma med på schemat frekvent och det är en sån där sak som får mig att må himlans bra tillsammans med de fina individer jag får spendera både skoldagar och fritid med.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning