Ännu ett bildlöst inlägg

Igår gick jag och den andra studenten som bor här Joana till mataffären och körde all in så nu sitter jag och avnjuter en brie och salamimacka efter träningen. Jag har hittat ett gym jag verkligen trivs på som dessutom har öppet 24/7 vilket är grymt, det är välutrustat med jättebra gruppträning, pris osv.

Onsdagar då jag börjar 15:55 och slutar 18:50 är lite oklara men det är som det är, man hinner med en hel del innan skolan börjar. Har utöver gymmet hunnit sitta på möte med banken och öppnat ett bankkonto här, så nu börjar allt stabilisera sig i det här landet.

Ska strax springa till tåget då jag ska möta upp några vänner för att boka och planera Brighton dit vi ska den här helgen, det kommer bli så kul!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning