Svammel om en söndag.

Sprang en halvmil i förmiddags, vilken löparglädje, det var jag, naturen och musiken i lurarna, den lyckoenergin är svårslagen. Just nu sitter jag och kikar på lägenheter inför hösten som en tok, utbudet är inte gigantiskt vilket inte är förvånande och konkurrensen är väldigt stor så vi får se hur det går för mig.

Ska försöka göra något utav den här dagen också, låtsas vara produktiv iallafall, fake it til you make it. Har riktigt söndagskänsla, bakis fast jag inte druckit en droppe, söndagsångest fast jag inte ens har levt med vanliga veckodagar på ett halvår. Känner av resten av stans söndagsångest helt enkelt.

Oklart vad jag ska göra nu, hittat alla lägenheter jag kan söka, kört fast i uppsatsskrivandet och redan tränat för dagen, hej kom och hjälp mig.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning